Šalát s kozím syrom a vlašskými orechmi

salat1

Kozí syr dnes a denne – nedá sa nič robiť. Vždy ho kúpim a keďže na jednotlivé jedlá ho padne relatívne málo, tak ho jeme niekoľko dní. Tentokrát sme si po lezeckom podvečeri dali neskorú večeru 🙂

Z čoho? 2 osoby:

  • 1/2 ledového salátu
  • 1 uhorka
  • fazuľové lusky (asi 10 ks)
  • kozí syr asi 30-40 g
  • vlašské orechy – hrsť
  • trochu agáve
  • trochu datlového sirupu
  • citrón a petržlenová vňať

Postup zase extra rýchly – šalát a uhorku som nakrájala na kúsky, petržlenovú vňat nasekala a pokvapkala citrónom. Lusky som uvarila vo vode do makka (pár málo minut), kozí syr som nastrúhala pomocou škrabky na zeleninu na vačšie kúsky a napokon som nasekané vlašské orechy opražila na zmesi datlového a agávového sirupu až skaramelizovali. Na soľ a korenie som sa vykašlala-zbytočné. Je to hotové za pár minút.

Foto je mierne klamavá. Keď som robila tento recept prvý krát tak sa pokazila karta vo foťáku. Repete som robila bez luskov a bez petržlenovej vňati a s olivami. Prvá verzia bola o ždibec lepšia.

One thought on “Šalát s kozím syrom a vlašskými orechmi

  1. Pingback: Zoznam receptov | Simply jídlo

Zanechat Odpověď

