Junk food: pizza

pizza

Občas to proste inak nejde a človek sa prepracuje aj k junk food. Dnešku vládne pizza z lístkového cesta. Zase sa držíme nášho hesla: jednoducho a rýchlo.

  • lístkové cesto
  • syr (gouda, kozí..)
  • olivy
  • korenie: pepř, provensálske korenie

Vyskúšali sme hneď niekoľko variánt – najviac mi chutila gouda:kozí 1:1 posypaný provensálskym korením a olivami. Provensálske korenie ten kozí syr zjemní. Príprava je presne podľa očakávaní – na lístkové cesto som nasypala nastrúhaný syr, korenie, olivy a prípadne dalšie ingredience. Ja som bola natoľko lenivá, že som použila cesto z obchodu v rolke, takže príprava zabrala asi 5 minút a remoska sa postarala o zbytok. Kto chce machrovať, može pre lesk cesta potrieť vajíčkom. Jedna 1/4, z ktorej sa najete, má cca 1579 kJ, 13 B, 20 S, 26 T.

One thought on “Junk food: pizza

  1. Pingback: Zoznam receptov | Simply jídlo

Zanechat Odpověď

