Domáca zmrzlina

zmrzka

 Stúpajúca ortuť na teplomere dala tušiť dalšiemu domácemu pokusu, tentokrát o zmrzlinu. Vybrala som si recept z webu a je jedlá, ale určite by jej pridalo na kráse, kebyže nemusím všetko šlahať ručne.

  • 150 šlahačky
  • 2 bielky
  • 3 žĺtky
  • vanilkový cukor
  • 60 g trstinového cukru

Pracne som vypracovala šlahačku, ešte pracnejšie sneh z bielkov. Nad parou som vymiešala žĺtky s cukrom a všetko spolu spojila. Ešte som urobila čokoládovú variantu, kde som roztopila 40 g 90% čokolády s trochou 12 % smotany a pridala to do 1/2 zmesi. Obe sú OK. Tak, čo z toho…odhadom asi 6 porcií (1 porcia na obrázku) – 1001 kJ/4 B, 15 S, 18 T.

One thought on “Domáca zmrzlina

  1. Pingback: Zoznam receptov | Simply jídlo

Zanechat Odpověď

