Cuketová pizza podľa Kašulky

kasulpizza

Nie je nad domáce potraviny, takže keď mi mamka ponúkla cukinu zo záhradky, neváhala som. Ako recept som si vybrala Kašulkinu pizzu, nakoľko pre toto fastfoodove jedlo mám veľkú slabosť. Recept som obmenila podľa jej rád (ó, ďakujem) a podľa toho, čo bolo doma. Nabudúce trošku inak, ale o tom dalej.

Použila som:

  • 3 hrnčeky nastrúhanej cukety
  • dve vajíčka
  • soľ
  • 2 lyžice kokosového oleja bez vone
  • múka: 2 lyžice ryžovej, 1 lyžica kokosovej
  • provensálske korenie, oregano
  • syr (ementálskeho typu, čo sme zrovna mali)
  • čierne a zelené olivy
  • pre Oříska jedno rajčátko

Pizzu som robila podľa receptu – cuketu nastrúhala na nudle, posypala soľou (bajvoko, bola mierne slaná) a nechala ju odkvapkať. Potom som ju ešte pomačkala a hodila do hrnca. Pridala som dve lyžice kokosového oleja bez aroma, lebo oliváč mi prišiel moc výrazný a rastlinný moc obyčajný 🙂 Potom som rozbila dve vajíčka, pridala korenie a múky, kým to nemalo konzistenci držiacu pri sebe. Dávala som to do remosky na papier, ale remoska má docela malé dno, takže to bolo tak centimeter vysoké. Kašulka robí recept 1/2-ný, ale ja som mala obriu cuketu a chcela som ju spracovať naraz. Nabudúce určite spravím cesto polovičné alebo na dvakrát. Piekla som ho cca 45 minút, kým nezačalo hnednúť a potom som na 1/2 dala nakrájané rajče, obe posypala nastrúhaným syrom a hojne posypala olivami. Tie zbožňujeme a naviac vďaka zeleným olivám už nebolo treba použiť soľ. Ďakujem za recept!

One thought on “Cuketová pizza podľa Kašulky

  1. Pingback: Zoznam receptov | Simply jídlo

Zanechat Odpověď

