Špagety „nedráždi hada bosou nohou“

had_bosou

Tak toto jedlo bola histaminová challenge – skýta v sebe tri druhy konzervovaných ingrediencií, z toho jednu rybu a jedno tradičné vysokohistaminové jedlo.

Čo je teda v tomto hriešnom jedle pre 2 osoby:

  • 120g špaldových špagient v surovom stave (jakožto dinner)
  • 1 konzerva tuňáka v olivovom oleji
  • 1.5 lyžičky bazalkového pesta – kebyže nie som lenivá, vyrobím si ho sama
  • asi 4ks sušených rajčat v olivovom oleji
  • asi 20 g parmezánu Gran Moravia

Špagetky som po uvarení zmiešala so všetkými ingredienciami, pričom tuňáka som poriadne odolejovala a aj rajčátka som nechala poriadne okapať a nakrájala na kúsky. Ja som si dala asi tak jedno rajče, nebudem predsa pokúšať osud histamin. Ale všetko dopadlo dobre. Rajčata čerstvé vo vačšom množstve nerobia moc dobre, ale toto bolo fajn. Na fotke je Oříškova porce, ten tam má tých rajčat viac.

Kalorikoholici na 1 porci (tj. half): 1564 kJ, 20 B, 46 S, 10 T

One thought on “Špagety „nedráždi hada bosou nohou“

  1. Pingback: Zoznam receptov | Simply jídlo

Zanechat Odpověď

