Žitné cestoviny s lososom

losos_test

Dnešná večera bola jedna z tých, ktoré (na fotkách) vyzerajú horšie ako chutia. Chcela som nejaký superprotein a spomenula som si na lososa, ktorého sme mali na večeru nedávno. Ale povedala som si, že tentokrát ho kúpim menej a hodím ho na cestoviny. V zdravých výživách som nenašla svoje milované špaldové, tak som si povedala, že vyskúšame žitné a snáď to nebude taký fail ako pohankové (tie dospeli do štádia 50% rozvarených, 50% tvrdých). Celé je to zase jednoduché, ako inak tuto u nás 🙂

  • losos mal presne 210 g v surovom stave
  • žitných cestovín som urobila 150 g v surovom stave
  • ďalej som použila 200 ml 12% smotnany na varenie
  • soľ
  • a trochu čerstvého kopru

Lososa som osmahla po všetkých stranách na panvičke a hodila do remosky (presný popis tu). Zatiaľ som dala variť vodu a uvarila žitné cestoviny. Potom som na panvičku vyliala smotanu, natrhala lososie maso (pieklo sa cca 30 min), posolila a nechala prejsť varom. Na záver som tam nakrájala kopr. Jasné, že to bolo supr 🙂

Čísla: 1985 kJ, 30 B, 40 S, 25 T na jednu dámsku porciu (tj. 50g cestovin)

 

Zanechat Odpověď

