Maskáčové žampiony

maskacove zamp

Aj dnes som pripravila jednoduché jedlo, ktoré je znova z kategórie „lepšie chutím, než vyzerám“. Keď som otvorila remosku, zhrozila som sa, že mám zničený obed, ale nakoniec to bolo fanstastické. Obvykle keď zapekám žampiony, tak sa tak nespečú, ale aj tieto boli vnútri makké. Je pravda, že boli všetky malinké, tak 4 cm na klobúčik. Kto má guráž spojiť bryndzu so žampiónami, nech sa páči!

Použila som (zase som chrúmala sama):

  • 250 g žapmionov (tú klasickú vaničku)
  • 50 g brynzde
  • petržlenovú vňať
  • trošku mletého čierneho korenia
  • ždibec oleja

Žampiony som očistila, nožičky nakrájala na malé kúsky a na trošičke oleja podusila. Potom som ich zmiešala s bryndzou, nakrájanou petržlenovou vňatou a troškou korenia a naplnila klobúčiky. Piekla som v remoske, kým nezačali voňat, asi 30 minút. S petržlenovou vňaťou som to trošku prehnala, ale nebolo to vobec na chybu 🙂

Príloha ktorá sa k tomu hodí je asi čierna ryža alebo kuskus, ja som bola strašne lenivá a dala si len trápnu kaiserku 🙂

Hodnoty bez prílohy: 938 kJ, 19 g B, 12 g S, 14 g T

 

One thought on “Maskáčové žampiony

  1. Pingback: Zoznam receptov | Simply jídlo

Zanechat Odpověď

