Kuracie maso s cizrnou a rajčatovou omáčkou

kureci_rajce

Tiež som neverila vlastným ústam, keď som Oříškovi hovorila, že má kúpiť nejaký paradajkový pretlak bez éčok. Ale rozhodla som sa otestovať potravinu, ktorú som mala napoledy pred 10 mesiacmi a lahodné jedlo bolo hotové.

Na dve porcie som použila:

  • asi 250 g kuracích pŕs
  • asi 120 g cizrny z plechovky
  • asi 150 ml rajčatového pretlaku
  • šťava z 1/2 citróna
  • lyžička mletej červenej papriky, korenia garam masala
  • 1/2 lyžičky mletého koriandru, troška soli a čierneho korenia
  • trocha oleja
  • kuskus

Kuracie maso som na troche oleja osmahla a potom som ho podliala asi 0,5 dl červeného vína, ktoré Oříšek zrovna otvoril vedla mňa, ale myslím, že pre recept to nie je nevyhnutné. Potom som pridala k masu všetky ingrediencie a varila asi 10 minút.

Čísla s 50 g surového kus-kusu (1 porcia): 1728 kJ, 37 g B, 50 g S, 7 g T

Zanechat Odpověď

