Rýžové nudle s hubovou omáčkou a muškátovým orieškom

huby_cestoviny

Táto omáčka tu už v jednej variácii bola, ale dnes som ju ešte trošku „okorenila“. Tentokrát sme si dali rýžové nudle, ktoré mám rada hlavne preto, že sú rýchlo uvarené:-)

Na dve porcie som použila:

  • 200 g žampiónov
  • 100 g hlívy ústričnej trošku na imunity
  • 200 ml 12% smotany na varenie
  • pepř, soľ, muškátový oriešok
  • petržlenová vňať
  • olej
  • rýžové nudle

Žampiony som očistila a rozkrojila na 1/4, hlívu som nakrájala na pásiky a obe podusila na oleji a asi 1 dcl vody. Potom som pridala smotanu, korenie a soľ. Kto chce zahusťovať, správny krok je pred pridaním smotany – posypať huby asi lyžicou celozrnnej múky. Na úplny záver sa pridáva nakrájaná petržlenová vňať a nastrúhaný muškátový oriešok – ten sa pridáva až na koniec, lebo varením sa stráca jeho chuť – aspoň tak písali na obale 🙂

Hodnoty na jednu porciu s 60 g nudlemi: 1810 kJ, 13 B, 56 S, 17 T

One thought on “Rýžové nudle s hubovou omáčkou a muškátovým orieškom

  1. Pingback: Zoznam receptov | Simply jídlo

Zanechat Odpověď

