Cestoviny a la talianske

cest_tal

Zase nastal čas stiahnuť kartu z foťáku a pochváliť sa, čo sme papkali. Dnes sme si na večeru zase spravili experiment s paradajkami, nakoľko sa ich snažím introdukovať a keďže máme doma asi desať balíčkov cestovín (obyčajných!!!) tak som si povedala, že je na čase s nimi trošku pohnúť.

Pre dve osoby som použila:

  • 150 g cestovín
  • 100 g mozzarelly
  • plechovka rajčat drcených 400 g
  • necelé balenie olív
  • pepř, soľ, oregano, bazalka

Cestoviny som uvarila podľa návodu. Rajčata som hodila na panvičku a rozcupovala vareškou, pridala pepř, oregano. Na konci som pridala nakrájané zelené olivy, nakrájanú mozzarellu a natrhanú bazalku.

Numerá: ja som si dala 100 varených cestovín – 1340 kJ, 15 B, 31 S, 15 T.

Zanechat Odpověď

