Echt dýňovka

prava_dynovka

Stále je čas dýní a preto sme si zase urobili dýňovku, tentokrát HIT+, lebo som chcela skúsiť, aký je medzi nimi rozdiel. A tak som si po mesiacoch dala zakysanú smotanu. Ak to takto pojde dalej, tak si možem dať na Vianoce zelňačku 😉

Polievka obsahovala:

  • 1 hokkaido – tipujem tak 800 g surovej dužiny
  • 1 zakysaná smotana
  • soľ, pepř, muškátový oriešok
  • olivový olej a sušený rozmarýn na ochutenie a ozdobu

Dyňu som ošupala, vyčistila a nakrájala na kúsky. Tie som šupla do hrnca, doliala vodou (nie moc, dyňa nebola ponorená), osolila, opepŕila a omuškátovo-orieškovala (nechcela som, aby to bolo príliš výrazné, tak som ho pridala už na začiatku varenia). Keď bola dyňa makká, tak som ju dorazila ponorným mixérom a nakoniec do nej primiešala zakysanú smotanu. Na vrch som dala macherské kolečko olivovým olejom a kúštik rozmarýnu – ten bol v polievke fantastatický.

Koľko vám to dodá do dňa energie: 1251 kJ, 9 B, 38 S a 16 T bez pečiva.

 

 

 

Zanechat Odpověď

