Rýžové nudle s lososom

nudlelosos

Odkedy som sa uistila, že zvládnem rybky aj rajčtá, začína mať moja kuchyňa nový rozmer. Tentokrát som urobila veľmi lahké jedlo a síce lososa s rýžovými nudlemi a sušenými rajčatami. A presne to som použila:

gramáže pre dve persony (hladné)

  • 150 g surových rýžových nudlí
  • asi 6 ks sušených rajčat v oleji
  • 200 g lososa
  • soľ, citrón a olej

Lososa som osmahla nasucho na panvičke (celý filet) a potom pocitrónila a šupla do remosky. Medzitým som uvarila rýžové nudle a keď boli hotové, dala som ich na panivčku, pridala nakrájané rajčatá a natrhaného lososa. Na záver so to ešte trošku pocitrónila a dielo bolo dokonané:-)

Half má teda: 1953 kJ, 24 B, 54 S a 17 T.

 

Zanechat Odpověď

