Filet z tresky s kašou

filet

Dnes som mala chuť na nejaký „lepší“ obed a chcela som robiť kura na sezame. Ale obchod rozhodol inak a miesto toho som brala mrazený filet aljaškej tresky, ktorý zaručoval mrazenie priamo na lodi.

Tentokrát sme si dali

  • filet z tresky – boli to tri kvádre
  • 100 g smotany 12 %
  • sušené rajčata v oleji 3 ks
  • tymián, kopr
  • brambory 5 ks
  • mlieko 100 ml+na namočenie filetu
  • kúsok masla
  • citrón
  • soľ, pepř

Filet som namočila do mlieka, kým sa rozmrazil a potom som ho pokapala citrónom a uložila do remosky. Zaliala som ho smotanou, posolila, popepřila a nechala piecť. Medzitým som si z brambor, masla, mlieka a soli urobila bramborovú kašu. Na záver som hodila na filet rajče, čo nebol ideálny nápad, nakoľko tie rajčata boli v nejakom oleji s octom, ktorý mi zdrcol smotanu a nevyzeralo to tak luxusne, ako malo 🙂

Hrubý odhad čísiel na jednu porciu: 1742 kJ, 34 B, 36 S, 14 T.

Zanechat Odpověď

